2010. augusztus 18., szerda

Foltvarrott edényfogó

Kutattam a régen készített apróságok után... Ez az edényfogó egy karácsonyra készült anyunak, és szerintem akkor még lazán általános suliban hintáztam a széken a hátsó sorban. Pont 24 óra alatt varrtam meg kézzel, és akkor még nálunk nagyon nem volt divatban a foltvarrás sem, így nem is igen tudtam hogyan kell csinálni, egyszerűen összevarrtam a fonákján a darabokat. Steppelésről sem hallottam még, hiszen a mintát csak egy fotón láttam valamelyik lakberendezési újságban, arról jött az ötlet. Így első mosáskor összeugrott a bélése, fel kellett bontani, megtűztem középen és néhol a szélein.

Elég nyúzott állapotú, ez látszik azt hiszem a fotón is (nem fényhiba, hogy fakó a széle), de mentségére legyen szólva hogy nagyon régóta használatban van és kiszolgálta az idejét. Én imádtam ezt a darabot, és a régi konyhát nagyon feldobta. Most már inkább muzeális darab, így kikerült a nyárikonyhába. Az eredeti anyagokból készült kisruhákat gyerekkoromban hordtam, ezért leszek mindig vidám ha ránézek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése