2010. május 8., szombat

Megteszem életem első blog bejegyzését. :-) Még nem tudom hogyan fogok gyönyörűséges hátteret varázsolni az oldalnak, de törekszem rá erősen. Lévén ezért is kezdtem bele az irogatásba. Szeretnék többet foglalkozni a lelkemnek oly kedves kreatív témákkal, amilyen a kötés, horgolás, varrás, stílus, lakberendezés, fotózás, gyöngyözés, stb.

30 éves lettem. Ez ez új élmény számomra. Meghatározó. Szeretnék fogadalmakat tenni a következő tizesre. :-) Teljes tiszta lappal szeretnék kezdeni. Amúgy állandó újrakezdő-kereső vagyok. :-) Ebbe már csak bele kell törődni. Mármint főleg nekem. Persze a környezetem sem mindig örvend az új ötleteimnek. De remélhetőleg a szélmalomharc alábbhagy lassan.

Próbálom visszafogni magam, és egy egységes képet mutatni, hogy ne legyen össze-vissza a blog. Mert csapongani azt tudok. Magamat is nehezen követem néha. Valószínűleg ez nem fog elsőre sikerülni, úgyhogy rábízom az időre, mi lesz belőle. :-) Azt hiszem ez lesz az igazi kihívás, ami miatt elkezdtem írni. Segíteni fog összeszedettnek lenni.

Elsőnek azokról írok és olyasmiket töltök fel, amik tartósan meghatároztak ezidáig, és ez nem is fog változni a jövőben sem. Aztán jönnek a pillanatnyi élmények. Majd a nagy filozofálgatások (ezeket megnyirbálom, ígérem). Aztán a hasznos holmik. Majd az alkotásaim, amiknek a száma remélhetőleg bővülni fog a következő időkben. Először majd az eddigi kézimunkákat osztom meg, nem is árt ha rendszerezem őket. Meg lefotózgatom - már ami megvan belőlük és nem ajándékoztam el. 

Ilyesmik. Folyt.köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése