2010. május 10., hétfő

Tavasz imádóban

A mai reggel terméke: képecske a növénykéimről. Már nagyon szeretnék egy kertet, de amíg ez nem jön össze, a leggyorsabb és legegyszerűbb módját választottam idén: vettem egy csomag virágmagot és csak úgy beleszórtam a virágládába. 2 nap múlva már bújtak is ki a zöld növénykék, ez most az 1 hetes állapot. Minden reggel kinézek az ablakon és felvidít látni, hogyan nőnek. Ez maga az apró boldogság! :-) A kövirózsák vannak a középpontban, őket is szeretem, és azért is tartjuk mert ha fülfájós a gyermek, akkor ezt használjuk. Nálunk mindig bevált annakidején, picurnak egyenlőre még nem kellett szerencsére. Íme: 


Másik ma reggeli élmény: nem bírtam nem lefotózni százszor ezt a gyönyörű liliomot! A születésnapi csokromhoz tartozik, ami életem egyik leggyönyörűbb csokra. 4 csodás óriási virággal érkezett és 4 bimbóval, már 6 nyitva van és még fog nyílni. Megunhatatlan. Nem vagyok egy csokor mániás, a növényeket élve szeretem a termőhelyükön, kertben vagy erdőben, de ez egyszerűen csodálatos. Közben gyakorlom a képfeltöltést is ;-)

Véletlenül sikerült babuckát nemzeti trikolórba öltöztetni, ez is vicces, szóval bemutatom. Ez a kombináció még sosem jött ki így, pedig a cuccai már régóta megvannak. Nagyon édes (tudom, tudom).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése