2010. május 20., csütörtök

Helyzetjelentés II.

Gyorsan berakok 2 képet arról, mi is folyik mozaik ügyben. Az első 3 óra plusz munka után készült, a második már plusz 2,5 óra után. Összesen eddig 9,5 óra volt, és nem számoltam a múlt éjszakai 1,5 órát, amit majd csak akkor fotózok, ha ténylegesen eljutok valahová. Kicsit szidtam az üveget, mert nem gondoltam volna hogy minden tiszta szilánk lesz, sajnos az ujjaimba továbbra is sikerült beleállítani egyiket-másikat. Viszont kitaláltam egy tök jó módszert a lakásban való tördelésre: vettem egy óriási műanyag dobozt, azt letakartam ronggyal, és az alatt tördeltem. Így nem szállt szanaszét, ami pedig igen, azt gyorsan eltakarítottam. Sajnos a munka innentől kezdve már csak tördeléssel működött, erős késztetésem volt hogy leegyerűsítsem a megrajzolt témát, mert nem tudom kivitelezni a szivecskéket. De aztán sikerült. Az első 1 órámba telt, az utolsó kettő már csak negyed órába. Közben sűrűn szívbajt kaptam, mert az utolsó darabka mozaikot kellett eltörnöm ahhoz, hogy kész legyen az adott szín, és ha nem törik jól, akkor nincs több alapanyag! Így használtam el az utolsó szilánkig a pirosat, a narancsot, és a rózsaszínt is. Így kiszámolni nem is lehetett volna szándékosan! Sajnos még így is kevés lett a zöldből, úgyhogy újból be kellett ma vásárolnom. Ez elég nagy időveszteség volt, tekintve hogy picurka mellett képtelenség ezt elővenni, éjjel elég vacak munkát lehet végezni, napközben meg más dolgom van/lenne. Kicsit izgulok, de szerencsére sikerült szebb színeket találnom, úgyhogy a végén máshogy rendeztem át a színezési sorrendet, adott keretek és lehetőségek között. :-) És így végre nekem is tetszik! Úgyhogy most már jó lesz befejezni, hogy csodálhassuk. (És itt most inkább nem írok azokról a hátráltató mozzanatokról, hogy a ragasztó mindenhova folyik ahova nem kellene, és kapargatni kell, mert sajnos utána már nem ragad. És ahol túlfolyt, nem tudom hova fér majd a fúga? De hát ezek egy kezdő elmélkedései.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése