2013. szeptember 8., vasárnap

Hordozóskendő készlet

Úgy alakult, hogy több kendőmet elcserélem, eladom, így utoljára készítettem róluk egy csoportképet. Jó lesz majd nézegetni egyszer. :-) A kicsi már nem kicsi, hanem nagy 15 kilós, így a hordozásához már leginkább egy erősebb kendő kényelmes, illetve ha csak ki-be ugrálunk a kocsiba, vagy apa hordoz, akkor csatost használunk. A vékonyabb kendőket nem tartom meg, illetve színenként és használat szempontjából úgy próbálom összeválogatni őket, hogy a tanácsadáshoz is megfelelő legyen a hossz és a minta is. 
Ezeket a kendőket mind szeretem, sokat használtam őket, bár az igazat megvallva már ennyi kendő is picit sok. Úgy okoskodtam, hogy legyen egy zöld kendőm, egy csíkos, egy hosszú, egy mintás. Ezek közül nem feltétlenül kell hogy mindegyik kívánalomnak egy kendő feleljen meg egyedül, így például a zöld Natibaby Amazonia kielégítette a hosszú, a csíkos és a zöld kendő igényemet is :D Sajnos pont tőle váltam most meg.
És igen, feltűnően zöld és lila mániás lettem, így szerettem volna frissíteni a színeken is. Nagyon vágyom egy Vatanai türkizre, csak hogy egy kis kékes árnyalat is beköltözzön, illetve ezért vettem a Tulipánt is, hogy a vörös se hiányozzon. Annyira nem tetszett, annyira nem akartam megvenni, végül pedig imádom hordani :-) Néha olyat is ki kell próbálni, amit elsőre nem választanánk. ;-)
Felülről lefelé a kendők: Natibaby Provence karikás (saját levarrás félig hajtott, félig ráncolva), Didymos Indio rubin-apricot karikás (hajtogatott levarrás), Natibaby Amazonia 6-os, Didymos Gingko 6-os, Girasol Tulip 4-es, Natibaby Fabula Hungarica - "lila népmesés" 5-ös, Didymos Nino Auguri Gemelli 4-es

2 megjegyzés: