2010. szeptember 3., péntek

Halas-avokádós hajócskák


Már régen szerettem volna megcsinálni ezt a recepetet, csupán addig kellett várnom, amíg végre árultak a sparban óriási kagylótésztát! Rögtön lecsaptam rá, és mivel durum lisztből készíti a gyermelyi, annyira finom a tészta maga, hogy magában is meg tudom enni üresen...

Node nem üresre terveztem őket, amióta csak megláttam ezeket a csónakokat a Kismama konyhájának szakácskönyvében. Tudni kell, hogy olasz tészta függő vagyok, ami mostanában kicsit alábbhagyott, mivel próbálok más ételeket is főzni, de ez a szerelem sosem lobban el! :-) Próbálja csak megmagyarázni nekem valaki, hogy a tészta hízlal, és nem egészséges... Csak legnagyobb bánatomra nem olyan nagy a tészta-alak választék a boltokban, mint olaszban, ahol minden ételhez megvan a hozzá illő tésztaformátum.

A töltelék az általam imádott két hozzávalóból készült, ezek az avokádó és a tonhal. Először elkészítettem egy egyszerű guaquamolét, ebbe én hagymát reszelek, pici só, bors, citromlé, ez került a tészták bugyrába alulra. Felülre pedig a tonhal, amit szintén picit befűszereztem olívaolajjal, citromlével, oregánóval. Nem bírtam kihagyni, hogy betetőzésként paradicsomkockákat ne halmozzak a hajók tetejére. Végül parmezánnal szórtam be őket. A recept szerint egy kisebb lurkónak 2-3 hajócska is elég, hogy jóllakjon, nos mi úgy beettünk picurral, hogy jóval több is elfogyott. Szerencsére neki is ízlett. Alig várom a következő vízi utat! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése