2012. november 22., csütörtök

Őszivirág

Ez a virág két okból is érdekes: egyrészt november vége van, és most virágzott ki. Látszik mennyire nincs téli időjárás, kicsit megkergült az idő. Másrészt, ezt a virágmagot babusgattam már áprilistól, először virágcserépben kikeltettem őket, aztán elültettem a növénykéket. Aztán nem történt semmi egész nyáron át! Nem is értettem. Persze lehet hogy nem kapott elég fényt, mert a nagyobbra nőtt, egész nyáron át virágzó színes margaréták eltakarták előle. Mire azokat kiszedtem augusztus végén, mert végleg lefogyott a bimbó róluk, hirtelen magához tért ez a kis pici. Egy hónap alatt kinőttek a levelek, és novemberre kivirágzott. Jó, nem? Most épp csukott a bimbó, mert már estefelé fotóztam, és akkor összecsukódik. Napközben viszont szépen kinyílik, még az éjszakai hideg sem zavarja.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése