2012. november 17., szombat

Az első horgolt gyümölcsöm - a répa

Na ez is egy olyan téma, ami már régóta húzódik. Már az első gyerkőc születésénél kitaláltam hogy én bizony gyümölcsöket fogok neki varrni-horgolni, mert az olyan jó játék. Az anyagot meg is vettem, azóta is ott áll a jó kis vékony filc, de nem készültek el. Aztán az ikeja le is nyúlta az ötletet, onnan már nem volt olyan nagy lelkesedés megvarrogatni a készletet, hiszen meg is vásárolható. Pedig főzőcskézni nagyon is szeretett, és a legjobb játéknak tűnt ehhez alapanyagokat adni a lábosba. Ami késik, nem múlik, ez a mottóm, így rájöttem arra is, hogy sok mindent horgoltam már életemben, de "térben" még szinte semmit. Ilyen pici dolgokat, kis tűvel, körbe-körbe horgolászni, nos nehezebb volt elsőre, mint gondoltam volna. De csupán azért, mert nem lehet kisimítani, és azt a szemet bizony ha úgy adódik, abba a lehetetlen sarokba kell beszúrni. :) 

Az első zöldségem, kezdőknek is, itten van. Leírás innen, de módosítva. Összehasonlítás végett melléraktam egy tépőzáras répát is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése