2013. március 24., vasárnap

Edényfogó

Gyors ütemben készült el karácsonyra ez az ajándék is. Bár azt közben nem posztoltam, hogy hányszor vágtam a sarokba, mert a "kukacolást", vagyis a steppelést nem tudtam megvalósítani. Egy gurtni cérnát elvacakoltam vele, mire rájöttem, mi mindent kell átállítani a varrógépen ahhoz, hogy kedvemre steppeljem a csigavonalakat. Mire rájöttem, már nagyon ideges voltam, viszont a kukacolás irtó izgalmas munka, és nagyon szép is lett. A szélével még vacakoltam egy kicsit, mert nem ferdepántot vágtam (sajnáltam annyi anyagot elpazarolni), így csak egyenesekből vágtam le a paszpolt. Nem mindenhol takarta el az előző rétegek összevarrását, és a végén már nagyon vastag is volt az egész, de végül egész jól sikerült. Nos tényleg nem nehéz egy ilyet megcsinálni, de nem árt hozzá egy kis varrógépes gyakorlat. A következő biztosan jobban fog sikerülni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése