2013. február 22., péntek

Zöldségtál másképp

Csak most jutottam oda, hogy lefotózzam őket így egyben. Karácsonykor még utolsó szuszra meghorgoltam egy fehérrépát is, és egy paradicsomot. Picurnak ezek lettek a karácsonyi ajándékai, egy-két apróság mellett. Nagyon örült nekik, sokáig hurcolta. Ennél jobban csak anyu által vett textilbabának örült, hogy fog örülni akkor, ha kap egy igazi kézzel készült waldorf babát? Bár ez többnyire csak az én vágyam, mert neki kábé mindegy milyen babával játszik, mindegyiket imádja. Ez ám a csajos hozzáállás, hozzá kell még szoknom :-) Eddig csak autózás volt itthon, építőkocka meg kirakó. Most aztán már tényleg rá kell vennem magam, hogy babaruhát varrjak. De most már érdemes is. 
A répák zöldjével sokat vacakoltam, hogy minél jobban hasonlítson az igazi zöldre, és hogy különbözőek legyenek, ez a képen nem látszik túl jól. Paradicsomból pedig amolyan nagyobb fajta laposat akartam horgolni, amely nem teljesen kerek, főként hogy ne egy almára hasonlítson. Nem jöttem rá a horgolási trükkre, hogyan legyen dombocskás a tetején, de így sem lett rossz. És határozottan nem alma. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése