2013. február 10., vasárnap

Rossz idők

Hát mondhatni ez a január sem volt a mienk, nagyjából végig beteg volt mindenki. Ilyen még nem is volt. A végére már pánikba is estem, hogyan gyógyulunk ki, mert nem nagyon ment. Szerencsére úgy oldottuk meg a dolgot, hogy egyszerre sosem volt mindenki beteg, így egy kicsit könnyebb volt. Nagyobbik nyuszikámnak szülinapot is ünnepeltünk, 5 éves lett, szinte hihetetlen. Idén először nem én csináltam a tortáját, kicsit sajnálom is, de egyszerűen nem lett volna hozzá való energia. Viszont sikerült nagyon jó ajándékokat összeszedni, mindnek örült. Nekem legjobban az utolsó percben fűzött nyaklánc tetszett, amit neki csináltam azokból a gyöngyökből, amikből ő szeretett volna fűzni, de aztán mégsem lett hozzá kedve.
A másik kedvencem egy szuper kis lapozós könyv, ami a régi mesterségeket mutatja be. Szerintem zseniális. A felnőttek is nagyon jól szórakoztak rajta, kitaláltunk még pár foglalkozást, ami kimaradt, és mindenki szépen felidézte ezekkel kapcsolatos emlékeit is. Ez itt a reklám helye: Mesterségfa a Pagonytól. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése