2012. március 7., szerda

A zöld kendő

Mert olyan nincs, hogy zöld kendő nincs. Mert a zöld, az egy alapszín - persze nekem. Sokáig nézegettem, milyen fajta zöldek tetszenének hordozókendő ügyben. És egyenlőre ez az, ami minden tekintetben illik még a ruhatáramhoz is. Igen, vicces lehet hogy ez fontos, de ha nagyon elüt mindentől, vagy éppen nincs kedvünk 4,5 méternyi olyan anyagba burkolni magunkat, ami nem áll jól, nos azt úgysem fogjuk használni. Ez kicsit olyan, mint a ruha, sok mindent kifejez. Jó áron vettem, erős, közepesen vastag pamut kendő. Magamat sajnos nem fotóztam le a bébivel, és más meg nincsen napközben, aki fotózna minket, elég helytelen. :-) A fényképezőm kioldóját meg nem kezelem túl jól, nincs hova rögzíteni (amúgy sem nagyon akar működni mostanában).Hamarosan pótlódik. A képet innen vettem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése